7 Mart 2017 Salı

Bir sır.


Ey sevgili blogdaşlar.

Buraya bir sırrımdan bahsedip acilen elimdeki biberon yazısına dönmem lazım.

Geçenlerde can sıkıntısından yine bir şeyler geveliyorum. Ben tuttum bunu HT Hayat Blog bölümüne gönderdim. Hiçbir çaba ve ayrıcalık gerektirmeyen bir aksiyondu. Yazdım, yolladım. Yazı da öyle ahım şahım değil, normal benim can sıkıntısı çenelerim. Sonra HT sağolsun, çok da saçma bulmamış, yayınlamış. Ben de her Türk genci gibi, aldım bunu şahsi sayfalarımda paylaştım. Ben yazdım ben, koşun diye. Fakat hiç hesaplayamadığım mevzular oldu.

Ne oldu dersen, alt tarafı 'like' aldı derim ama nasıl like.
Bir kere ömründe bana hiç like eylememiş üniversite hocalarım. Cool'luğunu bir saniye bile olsun bozmamış iş dünyasında sevilen tanışlarım. Bunlar filan like etmiş. Heralde HT Hayat'a seçilmiş bir yazar filan zannettiler beni. Başarımı ağır ve cool bir nida ile takdir ettiler. Halbuki canına yandıklarım, başarı değil normal bir blog paylaşımıydı o.

hocam sen de mi yaa?

Kaldı ki yazıyı okusalardı, olayın çingene iç yüzünü öğrenirlerdi. Annelerin hayatını KURTARMAYACAK derecede saçma 7 tavsiyeden bahseden bu yazı, komik bile değildi. Hani boş geyik. Az biraz sempatik, imla hatasız, akarı kokarı olmayan, kendi halinde bir şey. Burada azcık bir mütevazilik gösteriyorsam, ne olayım. Ne olayım? Zaten utandım yeterince. Daha da bir şey olamadım. Onu demek istedim herkese, 'ben daha bir şey olamadım beğenmeyin o kadar'. Diyemedim. Geri çekeyim paylaşımı bari. Birkaç gün daha geçsin.

İlginç kısmı, kaç yıllık aynı listenin yolcusuyuz. Sen bir kez bile bana ait bir şeyle ilgilenme. Like eyleme, yokmuşum gibi şey et. Ama şimdi like koy. Ne alaka? (Normalde beni takip eden arkadaşlarım ayrı tabi. Anladın sen ne kastettiğimi)

Neye like afedersin?

Bu arada biberon yazısına bilgi toplarken, donakaldım. 1800'lü yıllarda aşağıda gördüğün şu tip biberonlar Avrupa'da pek modaymış. Bebeler, kendilerini mis gibi besliyorlar, analarına mutluluk ve rahatlık sağlıyorlarmış. Herkes mutlu mesut yaşarken aniden yüzlerce binlerce bebek ölümü olmuş.


Herkes aynı şeyi sormuş, neden? Nasıl olabilir? Bu bir gizli hastalık mı nedir?
Olay çok sonra netlik kazanmış. Çünkü o hortumun sterilize edilememesi feci bir bakteri üremesine sebep olmuş. Sonra da 'katil biberon' adıyla anılarak, raflardan kaldırılmış.



Çok üzücü.

4 yorum:

  1. 1-yazıyı çok beğendim. Komik tatlı yazıydı. Meme ve bez tespitine sesli güldüm hatta ashdkflfl hangi boyundan alsam 3 bez kar ederim hesaplamaları :))) hızlı okuma da çok iyiydi. Hepsi iyiydi ya!

    2-insanların like larını "ünlüye yanlama" olarak değerlendiriyorum Eheheh. Bi de aynı yazıyı kendi bloğunun linkiyle paylaşsan okumayacak, okusa da beğenmeyecek insanlar o yazıyı popi Bi mecrada görünce waaw iyimiş diyo! Bi nevi sosyal psikolojideki grup etkisi. Yani bireysel değerlendirmede düşük not verirken, herkes yüksek not verdiyse "vardır Bi hikmet" diyip sen de yüksek not veriyorsun... Gerçi yazı da iyiydi be, gerçekten beğenmiş olmaları da mümkün ;)))

    3-biberondan dehşete düştüm, travmatize oldum :((( eskinin Bi yandan yedirilip Bi yandan sıçırılan lazımlıklı mama sandalyeleri var ya, onlar da çok travmatize ediyo beni :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya harbimin?

      kesin dediğin gibi kendi bloğumdan paylaşsam yine görünmez olacaktı o paylaşım. ben yazıyı okuduklarını bile sanmıyorum çoğunun. kendi arkadaşlarım hariç.

      o bahsettiğin mama sandalyeleri seks yapan palyaço görüntüsü kadar korkutuyor beni.

      Sil
  2. Seks yapan palyaço mu :))))Pu hahaha

    YanıtlaSil

Yeni seneye 'zottirik' kararlar.

Yeni seneye ne gadar da az kaldı. Her sene bu vakitler totom tutuşarak kararlar alır, yılın son günlerinin bokunu çıkarayım diye yaptığım ş...